Brand & Identita

Vizuální prezentace, branding, jednotný vizuální styl, firemní identita, grafický manuál. Hodně slov a výrazů, ale je to vlastně jedno a to samé, akorát každý tomu říká jinak. Důležité ale je, že se jedná o to, jakým způsobem firma vystupuje navenek a uvnitř sebe sama co do vizuální podoby tiskovin a elektronických podkladů, které používá. Branding má za úkol odlišit firmu od těch ostatních.
Branding by měl odrážet to, jaká firma je a měl by ji jasně definovat. V praxi to pak musí vypadat tak, že pokud vezmu do ruky nějaký firemní materiál nebo uvidíme propagační spot firmy, musím si ho s ní spojit. Základem je samotné logo, ale identita firmy je mnohem víc než jen to. Je to soubor různých elementů, které tvoří onen jednotný vizuální styl a korporátní identitu.
Image

Smysl pro detail


S vzhledem, který zpracovávám si celkem hraji. Průměr mne moc neuspokojuje, proto dbám na precizní zpracování už od návrhu. Cokoli odevzdávám, matematicky stoprocentně přesné a "vymazlené".

Žádné kopie


Každý projekt je jiný, stejně jako každá firma je jiná. Každému projektu se věnuji individuálně. Vyhýbám se stereotypům a vštípených vzorům, například že realitní kancelář musí mít v logu domeček.

Image