Branding

Vizuální prezentace, branding, jednotný vizuální styl, firemní identita, grafický manuál. Hodně slov a výrazů, ale je to vlastně jedno a to samé, akorát každý tomu říká jinak. Důležité ale je, že se jedná o to, jakým způsobem firma vystupuje navenek a uvnitř sebe sama co do vizuální podoby tiskovin a elektronických podkladů, které používá.

Vizuální podoba firmy má za úkol odlišit firmu od těch ostatních. Měla by odrážet to, jaká firma je a měl by ji jasně definovat. V praxi to pak musí vypadat tak, že pokud vezmu do ruky nějaký firemní materiál nebo uvidím propagační spot firmy, musím si ho s ní spojit. Základem je samotné logo, ale identita firmy je mnohem víc než jen to. Je to soubor různých elementů, které tvoří onen jednotný vizuální styl a korporátní identitu. Jedná se například o vizitky, letáky a jiný propagační tištěný materiál, nebo o podobu online inzerce.

Branding | Vizuální strategie: Dobrý den, jsme...

Co si mají lidé, kteří o vaší značce nebo firmě ještě neslyšeli, mají vybavit, když uslyší název firmy? Jak zajistit, aby se důležité informace a unikátní asociace usadily v hlavách všech zákazníků, a hlavně správně? Kromě vytvoření kvalitního unikátního loga a grafické podoby firmy, je odpovědí je promyšlená komunikace napříč všemi kanály. 

Použití vhodných platforem

Doporučím vám komunikační kanály, které mají pro vaše podnikání opravdu smysl a zajistí pozitivní výstup.

Použití vhodného stylu

Pomohu Vám dodržet stejný vizuální styl na webu, na sociálních sítích i offline.

Vytvoření pozitivních asociací

Co může být lepšího, než když si klienti spolu s vaší značkou vybaví pozitivní přidanou hodnotu.

Co Vám mohu v oblasti vizuální strategie dalšího nabídnout?

Branding | Cílená PPC reklama

Součástí brandingu je také PPC reklama. PPC zkratka znamená Pay Per Click, tedy jsou to reklamy, u kterých platíte až za samotný proklik návštěvníka na váš web. Vaše reklamy zobrazím právě těm lidem, které vaše služba zajímá. O všech investicích do výkonnostního marketingu budete mít dokonalý přehled. Jaké jsou možnosti PPC reklamy?

Přivedu k vám klienty

Ty nové i ty, kteří už o vás vědí. Pracuji i s vašimi stálými zákazníky a fanoušky.

Zásah do černého

Vaši reklamu umím ukázat ve správnou chvíli těm správným očím.

Efektivní investice

Běžící kampaně pravidelně optimalizuji, takže mají pořád ten nejlepší možný výkon.

V první řadě se podívám, jak se vaši zákazníci online chovají. Co na internetu hledají, jakým stylem nakupují, jaké mají zájmy. Podle toho potom na váš web nebo e-shop přivedeme ty správné lidi, a to za použití velmi výkonných nástrojů, jako jsou:

Google Ads a Sklik


Ve nejpopulárnějších vyhledávačích, jako jsou Google.com a Seznam.cz se placené příspěvky zobrazují nad státními výsledky a jsou tak nejvíce na očích.

Reklama na facebooku


I na sociálních sítích jako je Facebook nebo Instagram je možné velmi přesně za potencionální klienty. Najdete zde mnoho nových klientů.

Grafické zpracování


Zajistím vhodnou grafickou prezentaci Vaší značky nebo firmy v kampani tak, aby byla pro nové i stávající klienty co nejpoutavější.

Copywriting


Grafická podoba reklamy udělá hodně, ale bez kvalitního obsahu, který přiměje cílovou skupinu k akci se kampaň neobejde.

Branding | Kvalitní obsah

Obsah ať už webech stránek nebo reklamy, banneru či vizitky má zásadní vliv na to, jak vás lidé vnímají. I na to, jak dobře jste vidět. Zpracování kvalitního obsahu napomáhá také k neplacené viditelnosti webových stránek v nejpoužívanějších vyhledávačích, tedy bez využití PPC reklamy.  

Texty na web

Když na web někoho přivedu, musí to stát za to! Kvalitním textem na webu klienta naveden přímo ke konverzi.

Sociální sítě

Každá mluví jiným jazykem a potřebuje k rozvoji něco jiného. Umím jejich řečí: Facebook, Instagram, YouTube nebo LinkedIn.

Blog nebo PR článek

Nabídněte něco malinko více! Pobavte klienty, poraďte jim, nechte je nakouknout k Vám, vytvářejte pro ně příjemné prostředí, kde budou rádi trávit čas.

Jak obsah tvořím

Zjistím, jak se vašemu obsahu dařilo dosud. Odrazím se od přesných čísel a vyladím obsahovou strategii i tón vaší komunikace. Vše pak promítneme třeba do uvedených formátů.

Branding | Sociální sítě

Prodávejte a prezentujte se tam, kde se lidé baví. Obecně vzato v současné době má každá moderní člověk dvě identity; jedna je uvedená v občanském průkazu, druhou žije v on-line prostředí. Ať už je to Facebook, YouTube, Instagram nebo LinkedIn, i zde jsem jako doma.

Doporučím vám sociální sítě vhodné pro váš business. Vytvořím pro vás komunikační a obsahovou strategii. Připravím grafiku, nastavím kampaně. A pravidelně vás budu informovat o tom, jak si vedete a kolik vás co stálo.

Z čeho tedy vybírat?

Jak obsah tvořím

Zjistím, jak se vašemu obsahu dařilo dosud. Odrazím se od přesných čísel a vyladím obsahovou strategii i tón vaší komunikace. Vše pak promítneme třeba do uvedených formátů.

Facebook

Facebook je v současnosti základ. Najdu zde pro Vás nové fanoušky a klienty. Stránky na Facebooku budou fresh a reklamní kampaně co možná nejvýkonnější. Přejít na stránky Honya K. na Facebooku

YouTube

Youtube je platforma, kterou je možné plnit firemními videy nebo ji využít k reklamním sdělením různých formátů.

Instagram

Instagram sází mnoho na vizuální podobu, je to tak ideální prostředek k tomu zaujmout co nejvíce followers a následně je přivést na web.

Proč pro branding zrovna Honya K.?

Vizuální podoba firmy nebo značky je zásadní a kvalitní branding se bez ní neobejde, proto tuto službu neberou na lehkou váhu. Věnuji se tomuto tématu velmi dlouho a mám bohaté zkušenosti se všemi tématy, které jsem na této stránce zmínil. Nejsem velká firma, která má mnoho zaměstnanců, jsem sám a proto se každému projektu věnuji velmi intenzívně a osobitě.

Pojďte do brandingu se mnou...

Objednejte si nezávaznou konzultaci, na které se na samotný branding zaměříme podrobně.

Objednatnezávaznou konzultaci